2017-11-19

Keli patarimai kaip atsikratyti įtampos ir streso

Aukštas streso lygis neretai išveda iš pusiausvyros ir kenkia sveikatai, santykiams su aplinkiniais bei darbui, todėl svarbu išmokti stresą valdyti. LSMU profesorius Alvydas Unikauskas siūlo vienos dienos planą, padėsiantį atsikratyti streso.

1. Vakare išbandykite aromaterapiją. Pavyzdžiui, į šiltą vandenį įlašinkite žaliosios citrinos sulčių ir 10 lašų rozmarinų aliejaus. Puodelį su vandeniu pastatykite vonios kambaryje ir sklindant šiam aromatui maudykitės duše ar vonioje. Kvapų terapija padeda atsikratyti įtampos ir nuramina kūną.

2. Atlikite kvėpavimo pratimus. Kiekviena emocinė būsena turi atitinkamą kvėpavimo modelį. Tai reiškia, kad pakeitę savo kvėpavimo būdą, galite pakeisti savo emocijas. Norint nusiraminti reikėtų atkreipti dėmesį į oro iškvėpimą, jis turi būti ramesnis ir ilgesnis už įkvėpimą.

3. Dienos metu sureguliuokite gliukozės kiekį kraujyje. Vartokite skaidulų, baltymų ir riebalų.

4. Nesinaudokite socialiniais tinklais taip dažnai ir nekeiskite poilsio buvimu juose. Net du iš trijų žmonių, besinaudojančių socialiniais tinklais, turi miego problemų, o kas ketvirtas žmogus turi bendravimo problemų.

Telefonas taip pat yra streso šaltinis, todėl patariama išsivaduoti nuo informacijos pertekliaus, 24 valandas telefoną naudoti tik skambinimui, bent kelias valandas per dieną skirti laikui be telefono.

 

TAIP PAT SKAITYKITE:

Naudinga

Menas & Kultūra

Menai | Filmai | Užsienyje

Dievas & Visata

Gyvūnai | Gamta | Visata | Žmogus

Sodininkystė

Pavyzdžiai | Patarimai

Maistas

Receptai  | Šalys virtuvėje

Orai Vilniuje

Orai Klaipėdoje

Rekomenduojame